Hot Gimmick Cosplay-jong for Nintendo Switch
In de standaardstand speel je mahjong tegen de computer. Je kunt natuurlijk het ene potje mahjong na het andere spelen tegen verschillende tegenstanders.
Iedereen draagt angst bij zich en het is jouw missie om hun zielen te redden door mahjong te spelen!
Beleef het verhaal over bloed, zweet en tranen van twee mannen die in een eeuwig gevecht verwikkeld zijn... Een mahjong-gevecht!
Daarnaast kun je een krachtige en leuke techniek gebruiken dankzij Jongken, een geweldig en behulpzaam personage.