Hotel Dracula
Ik, Graaf Dracula, vraag je om hulp bij het runnen van een hotel en restaurants om flinke winst binnen te harken en de business nog verder te laten groeien! Er is echt een hoop werk te verrichten, want we zijn dag en nacht geopend.
Je moet de kamers schoonmaken, het vuilnis buiten zetten, bestellingen opnemen en nog veel meer. Als je in de penarie zit, heb ik wel wat eenvoudige spreuken voor je die je helpen de situatie weer onder controle te krijgen.