House of Golf
House of Golf is een arcade-sportgame met volledige 3D-graphics, realistische weergave en eenvoudige bediening om met het hele gezin te spelen.
House of golf is het golfparadijs waar je altijd van gedroomd hebt. Ga uit je dak met 135 duivelse levels vol golfgekte. Versla je golfmaatjes in de ultieme partystand voor 4 spelers. Stel je vaardigheden op de proef wanneer de moeilijkheid en krankzinnigheid toenemen. Maar sta uiteindelijk op als een ninja-baas van House of Golf en stop die exclusieve in-game loot in je zakken!