“Heb je van het dorp Inunaki gehoord? Het is een vervloekt dorp dat op geen enkele kaart te vinden is. Als je het waagt erheen te gaan, kom je er nooit meer levend uit!”
Volgens de legende ligt er aan de andere kant van de echt bestaande Inunaki-tunnel in Kyushu de kwaadaardigste plek van Japan: een dorp waar wetten niet gelden, waaruit niemand ooit terugkeert. Is het dorp Inunaki een legende? Of.. bestaat het echt?
Als haar broertje vermist raakt, heeft Kaede geen andere keuze dan te geloven in de mythe. Maar terwijl ze naar hem zoekt bij de oude Inunaki-tunnel, stuit ze op een web van angst dat alle begrip te boven gaat.
Volg zes verschillende personages om meer dan 50 verschillende eindes mee te maken. Beleef het dorp vanuit hun standpunten. De individuele acties die ze ondernemen, kunnen de anderen kwaad doen, hen redden, of helpen de echte waarheid te onthullen. Alleen als je alles gezien hebt, wordt het echte verhaal van Inunaki onthuld!
Met een nieuwe themanummer en achtergrondmuziek van de internationaal beroemde gamecomponist Akira Yamaoka (Silent Hill), zal de muziek van de game je ontzaglijke angst inboezemen terwijl je koste wat het kost probeert te overleven.
Deze game bevat materiaal dat mogelijk te beangstigend en intens is voor sommige spelers. Bedenk goed of je het wilt spelen. De makers accepteren geen aansprakelijkheid voor enig trauma dat voortkomt uit het spelen van de game.