Ga de strijd aan met alles wat de zee tegen je inzet: van griezelige koboldhaaien en de schattige haringhaai tot prehistorische monsters en enorme onderzeeboten. Achter elk hoekje schuilt een uitdaging, dankzij de vernieuwde vijanden en het speltempo!