Handgeschilderde 16-bits pixelart graphics en handgetekende animaties, in combinatie met de actierijke 60 FPS gameplay en een epische synthesizer soundtrack.
Jaag op alles, van wilde punkers tot georganiseerde hockeyhooligans. Deze game zit bomvol 16-bits slechteriken en criminelen, elk met hun eigen stukje territorium dat je wilt terugpakken en een arsenaal aan wapens om te confisceren.