Hunter's Legacy: Purrfect Edition
Ga op een katachtige zoektocht in een fantasy-universum vol actie, uitdagende vijanden, intense zwaardgevechten en het klassieke gevoel van een Metroidvania-avontuur! Hunter's Legacy is een 2D-platformgame waarin je Ikki bestuurt, een krachtige jachtkat, uitgerust met twee zwaarden, een boog en magische vaardigheden, die het koninkrijk Iripur moet redden van de kwaadaardige Morodir.
Hunter's Legacy: Purrfect Edition bevat nieuwe verhaalsecties, meer dialogen, nieuwe animaties, een vernieuwd levelontwerp, een gloednieuwe mini-map-functie, verbeterde gevechten en een 'new game plus'-stand! Verken de hele open wereld van dit bijzondere rijk, van vredige bossen tot besneeuwde vulkanen, terwijl je je vijanden met je machtige dubbele zwaarden doorboort, en treed in de voersporen van de legendarische jager.