Een bloedstollende, pixel-pompende arcadeshooter met geweldige power-ups, epische eindbaasgevechten en spectaculaire effecten bij een zinderende 60 fps. Meng je in de strijd tegen enorme ruimteverslinders in de arcade-spelstand, pak eindeloze golven vijanden aan in de overlevingsstand en ga de confrontatie aan met epische levelbewakers in de Boss Run-stand.