I Am The Hero
I Am The Hero is een liefdesverklaring aan retro gaming, gegrepen uit de vage herinneringen aan de jeugd van de ontwikkelaar, en op smaak gebracht met een wilde passie voor vechtspellen. Als je een echt moderne herinterpretatie wilt van klassiek gamen, dan is het tijd om deel te nemen aan het lot, en één simpele vraag te beantwoorden: “Ben jij de held?“
Geniet van razendsnelle retro-actie geïnspireerd op moderne en ouderwetse klassiekers. I Am The Hero zal je een injectie van nostalgie en adrenaline geven waar je naar verlangde.