‘s Werelds eerste spetterplatformer is een feit! INK is een platformer met een twist: de levels zijn onzichtbaar en moeten beschilderd worden!
Je kunt levels op verschillende manieren zichtbaar maken: met een dubbele sprong, via muren of door vijanden te pletten. Zelfs falen kan nuttig zijn, want wanneer je personage sterft, spat het uiteen. Het gebied wordt beschilderd en zo steeds zichtbaarder!