INVERSUS Deluxe
50 unieke levels, honderden vrij te spelen items, AI-bots en multiplayerstand met een online klassement* – dit is de ultieme versie van INVERSUS!
Het speelveld ziet er op het eerste gezicht simpel uit, maar zodra de actie begint, wordt het al gauw complexer. De speler kan zich alleen verplaatsen over de tegenovergestelde kleuren op een zwart-witraster. Mijn muren zijn jouw wegen en jouw muren zijn mijn wegen. Blokkeer de vijand en sluit hem in door de kleuren van de vakken te veranderen met je schoten.