Ga een uitdaging aan die je grenzen opzoekt in ITTA, een boss-rushavontuur vol kogels. Gewapend met haar vaders revolver en geleid door een vreemde, spookachtige kat moet een ontheemd meisje een weg vechten door onmogelijke beproevingen op zoek naar antwoorden... en rust.