Ikki Unite: De underdog is terug en hoe!
Ja, dat lees je goed. Je hoeft niet je bril schoon te maken of in je wangen te knijpen, je bent al wakker! Ikki Unite maakt een grootse re-entre in 2024! Neem het op tegen een sprinkhanenplaag die je bestaan in gevaar brengt. Schakel tot wel 16 vrienden in en ga de kogelregen tegemoet in deze chaotische multiplayer met Roguelite elementen.
Dit is niet zomaar een spel, het is een opstand die de originele charme, de chaos en het gevoel van 'wat is dit spel?' van het klassieke spel uit 1985 terugbrengt.
Pak je bamboe : Ikki Unite. Want elk spel verdient een tweede kans, zelfs deze. Bereid je voor op een reis vol lachen, waterige oogjes en het soort plezier dat je alleen kunt beleven als je jezelf niet te serieus neemt. Welkom terug, Ikki, we hebben je echt niet gemist.
Besturing: Als je met een NES controller overweg kon, dan ben je al overgekwalificeerd. Pijlen om te bewegen, en de rest komt vanzelf (net zoals vroeger).
16-Player chaos: Ikki Unite kun je spelen met tot wel 16 spelers tegelijk in een online samenwerking. Stel je team samen met Gonbe, de vrijgevochten veertiger, Magoichi, de schietgrage legende en vele anderen!
Epische actie: Zo veel actie dat je zult vergeten dat wat je aan het spelen bent ooit werd gekroond tot het slechtste spel voor de NES.
Het buddy systeem: blijf bij je team. Of probeer ze op zijn minst te vinden voor de eindbaas.
Samen sta je sterk: Je kunt grote vijanden verslaan wanneer je team verenigd is en samenwerkt.
SUNSOFT is terug, heeft het stof van de NES cartridge geblazen en duikt de moderne tijd in met Ikki Unite. Het is een ode aan de fans die ons niet in de steek hebben gelaten, en een kans om het goed te maken met iedereen die we hebben gekweld, en een uitnodiging voor nieuwe spelers om ook mee te doen. Want als wij niet met onszelf kunnen lachen, wie dan wel?