Illusion of L'Phalcia
Het Zwaard van Amal, een legendarisch voorwerp dat volgens de verhalen elke wens in vervulling zou kunnen brengen. Ryser reist samen met zijn maatje Cougar rond de wereld om dit legendarische artefact te vinden. Op hun reis komen ze allerlei obstakels tegen. Lukt het ze om het zwaard te vinden?