Wat zou jij doen als je je mislukkingen steeds opnieuw moest herbeleven?
In Stars and Time vertelt het verhaal van Siffrin en hun avontuurlijke vrienden, een gekozen familie die door het lot met elkaar verbonden is om een einde te maken aan de tirannie van een boosaardige koning. Maar net als de overwinning binnen handbereik is, vindt er een tragedie plaats, wordt de klok opnieuw ingesteld en moeten ze het allemaal opnieuw doen.
Omdat Siffrin de enige is die deze lus opmerkt, wordt hij bij elke nieuwe start minder vrolijk, maar hij blijft doorgaan in de hoop dat hij voor eens en altijd een einde kan maken aan deze tijdelijke tragedie.
In Stars and Time is een tijdlus RPG-avontuur. Met elke lus verkrijgt Siffrin een nieuw perspectief van de wereld om hen heen, wat nieuwe oplossingen voor puzzels creëert en de mogelijkheid geeft om betere keuzes te maken tijdens gesprekken. Rust je met herinneringen uit als pantser, bid tot de God van verandering om de vaardigheden van je team tijdens elke lus te verbeteren en daag dodelijke vijanden uit voor een spelletje steen-papier-schaar terwijl Siffrin naar de waarheid zoek.
In In Stars and Time komen af en toe onderwerpen aan bod die sommige spelers misschien verontrustend vinden, zoals de dood, psychische aandoeningen en geweld.
Je kunt meer te weten komen over deze en andere contentwaarschuwingen op de officiële In Stars and Time-website.