Je bent alleen tussen de resten van een verdwenen leven en de bloeiende natuur die het geweldig doet zonder de mens. Deze wereld is somber en leeg, maar ook ongelofelijk mooi.
“In rays of the Light” is een sfeervolle parabel over onze plaats in de wereld, over leven en dood. Verken een mysterieus gebied met diverse details die het verhaal vormgeven. Los logische puzzels op en bestudeer tekstberichten onderweg.