Inexistence Rebirth
Het is hun gezamenlijke taak om orde en evenwicht in de wereld te bewaren, maar niet iedereen wilde dat er vrede zou blijven.
Claos, een man met een duister doel, besluit de zus van Hald in een diepe slaap te brengen en het evenwicht te verstoren.
Ontdek deze geweldige metroidvania-game en verken een uitgestrekte wereld vol mysteries en actie in deze game die op de klassiekers uit het 16-bitstijdperk is geïnspireerd.