Dit is het vervolg op Inferno+, de veelgeprezen twin-stick actie-RPG van Radiangames. Inferno 2 bevat nog meer levels, wapens, upgrades, krachten, vijanden en aanpassingen, in combinatie met meer verbijsterende explosies en effecten.
Knal door meer dan 80 met vijanden en geheimen gevulde levels terwijl je je vaartuig verbetert.