Welkom in Menselijke kolonie 31-5B! In Infestor ben je een schattige kleine groene alien die de kolonie binnendringt. Maar omdat er zoveel fysieke obstakels zijn, moet je menselijke bewoners overnemen en hun sterke lichamen gebruiken om taken uit te voeren die jouw kleine lijfje te boven gaan.
Spring hoog, duw zware kratten, vermijd puntige spietsen, geschuttorens en andere gevaren in ieder hersenkrakend level waarin je lichaam na lichaam overneemt. Hoe ver kun je de kolonie veroveren tijdens je tocht door 70 uitdagende levels?