InfiniteCorp is een strategisch kaartspel gebaseerd op beslissingen dat zich afspeelt in een fictionele cyberpunk-wereld. Jij bent een werknemer van een bedrijf dat zich bezighoudt met de goederendistributie en logistiek in de 'megatower', de plek waar alle lokale burgers wonen. Stap in een wereld waar de belangen groot zijn en de wetten van de ethiek zijn vervaagd.
De wereld ligt in jouw handen. Kies de juiste strategie en neem de juiste beslissingen. Er moeten ontzettend veel keuzes worden gemaakt, terwijl iedere keuze een duidelijke impact heeft op het leven van de burgers. Zorg dat megabedrijven een vinger in de pap houden. Ze zijn actief binnen verschillende domeinen en willen maximale winst maken. Ze geven daarbij niks om hun klanten en werknemers.