Insectum - Epic Battles of Bugs
Confronteer de gevaren van diverse slagvelden, van vleesetende planten tot ijsstormen en brandende vulkanen.
Bereid je voor op de strijd in "Insectum - Epic Battles of Bugs" en bewijs dat jij de ultieme leider bent van deze monsterlijke insecten!