Inside Her (bedroom)
Inside Her (bedroom) is een 2D-actiepuzzelspel over de slaapkamers van monstermeiden. Verplaats twee gespiegelde personages om voorwerpen te krijgen die in hun kamers liggen. Gebruik hun speciale vaardigheden om de puzzels te voltooien en achter hun geheimen te komen.