Inside My Radio
Zet je creatieve beentje voor, speel met de muziek en geef de muzikant in je de ruimte! Inside My Radio laat JOU de muziek componeren met je acties en bewegingen. In de jamzone ben je helemaal vrij om zelf de tracks te kiezen en mixen.
De game is een mixtape waarin elk level wordt gevormd door een andere track: elk level levert nieuwe variaties op de electro-, disco- of dubmuziek!
Probeer de levels dan maar eens binnen de tijd te voltooien in Time Attack. Houd maat of je bent er geweest: hoe vaker je de beat raakt, hoe hoger je score-vermenigvuldiger, hoe beter je score. Zorg dat je geen beat mist, anders verlies je je vermenigvuldiger EN krijg je een tijdstraf!