Gameplay
Dit is een actiespel waarin de speler een nieuw lid wordt van de Metaverse en vijanden verslaat die slechte informatie op internet hebben. Ervaar interessante dingen op chaotische servers en gebruik je gamepad om je "gerechtigheid" uit te voeren.
Leer verschillende vaardigheden door fasen te voltooien en gebruik een verscheidenheid aan combo-aanvallen met meer dan 20 unieke vaardigheidscombinaties om je vijanden te vernietigen en het podium leeg te maken!
Bovensnijding! Tornado wervelwindschot! Laat de zwermende vijanden zien welke duurzamer is: het hoofd of de gamepad!
Een verhaal dat zich ontvouwt in een verlaten Metaverse, moderators die hun macht misbruiken, eigenaren die doen wat ze willen, generatiekloven en tegenaanvallen door oude leden... Spelers die nieuwkomers zijn, kunnen de gevoelens van de leden opnieuw beleven. Ik zal echter opkomen om de tirannie van moderators en servereigenaren omver te werpen!