Intruders: Hide and Seek
In deze nieuwe game speel je de rol van Ben, het oudste kind van de familie Richter. Je bent op vakantie in een huis op het platteland wanneer je ziet dat drie gevaarlijke gasten het huis binnendringen en je ouders gijzelen.
Je ouders zitten opgesloten, je zus heeft zich verstopt en jij zit vast in het huis met de gijzelaars. Je moet bedenken hoe je je ouders en zus kunt redden en erachter komen wie de drie overvallers zijn en wat ze willen.