Wanneer inbrekers huize McClean binnendringen, moet Dusty zijn eigen plan trekken om zijn familie te bevrijden. Helaas trekken zijn moedige acties de aandacht van FamilyCorp, en eindigt een gevecht met de garantieploeg ermee dat Dusty zo de tv van de woonkamer in vliegt.
Hij wordt wakker in de tv-dimensie, en als Dusty zichzelf wil bevrijden, zal hij moeten hacken, zuigen en zich moeten verstoppen. Gebruik een fysieke vorm van je vechtlust, Sexy McClean, en ontwikkel dodelijke vaardigheden om hem te helpen FamilyCorp te verslaan en de familie te redden!
Consumeer het bloed van je vijanden om daarmee Dusty's dodelijke krachten bij te vullen, en je een weg te slaan, rammen en dansen door de golven FamilyCorp-agenten.