Jackbox Naughty Pack
We weten dat jullie ons hebben gesmeekt om uit de doos te komen. Het is tijd voor een verhit feestje met een gloednieuw pakket met drie gezelschapsspellen voor volwassenen die onschuldige hitte toevoegen aan je volgende weekend met vrienden. De perfecte verpakking voor je volgende studentenfeest, spelletjesavond voor volwassenen, vrijgezellenfeest of feestdag.
Speel met je telefoon of tablet: je hebt geen speciale controller nodig. Alle drie de spellen ondersteunen 3 tot 8 spelers en 10.000 toeschouwers.
Fakin’ It All Night Long (sociale deductie): Fakin’ It keert terug en deze keer zetten we alles op alles. Iedereen krijgt een geheime taak behalve de Faker, die probeert niet op te vallen. Ontdek wie van je vrienden het beste liegt... en nog VEEL meer! Met nieuwe categorieën als Fingerblast en een gloednieuwe modus om op afstand te spelen. Wie houdt niet van een goede Fingerblast met vrienden?
Dirty Drawful (tekenen, raden): Het is Drawful, maar vuil… Het is Dirty Drawful. Gehost door de enige echte Drawful Owl, zoals je haar nog nooit hebt gezien. We hebben het geliefde spel genomen en aanwijzingen toegevoegd voor zowel vreselijke als prikkelende tekeningen. Dit spel heeft alles: van seks en drugs tot godslastering! En als je je niet kunt toeleggen op een relatie of een tekening, hebben we een knop toegevoegd om dingen ongedaan te maken.
Let Me Finish (presentatie): Let Me Finish is het nieuwe presentatiespel van Jackbox met serieuze vragen over het leven, zoals 'Waar is de kont van de brievenbus?' of 'Hoe raakt deze avocado opgewonden?' Iedereen krijgt de kans om ideeën te opperen, maar pikken anderen op wat je neerzet?
Jackbox Naughty Pack bevat thema's voor volwassenen en expliciete content. Het is niet bedoeld om door kinderen te worden gespeeld. Dit spel bevat verwijzingen naar seks met wederzijds goedvinden, licht drugsgebruik, niet-grafisch geweld en grof taalgebruik.
Het is goed om slecht te zijn: ontdek de volgende insidergrap voor je groepschat. Je moet een volwassene zijn om dit spel te spelen, maar je hoeft je niet volwassen te gedragen.
Vind je voorkeur: variatie kruidt het leven. Met sociale deductie, tekenen en debatteren eindigt iedereen tevreden.