JellyCar Worlds
De klassieke drilpuddinggame is terug! Na meer dan 10 jaar eindelijk een nieuwe, moderne JellyCar game!
Maak het af door je eigen autodesign te ontwerpen en zelfs je eigen geluidseffecten op te nemen!
Yes! De originele maker (Walaber) is terug en ontwikkelt deze geheel nieuwe, moderne versie van de klassieke JellyCar gameplay.