Vlieg de lucht in met Jet Combat: Cats VS Dogs Military Simulator, waarin de eeuwenoude rivaliteit tussen katten en honden een vlucht neemt in dit spannende luchtgevechtsspel. Kies je kant in deze epische strijd als een gedurfde hond of een sluwe kat piloot, en duik in missies boordevol actie die je vaardigheden in de wolken zullen testen.
Bereid je voor om op te stijgen in Jet Combat: Cats VS Dogs Military Simulator en claim het luchtruim in de meest woeste vlieggevechtgame ooit. Ontketen je innerlijke aas in deze ultieme strijd van poten en klauwen!