Jetpack Kiwi
Jetpack Kiwi is een klassieke 2D-zijwaarts scrollende shoot-em-up-game met 20 uitdagende levels, eindeloze hordes vijandelijke ruimteschepen en 5 epische eindbazen.
De aliens zijn gearriveerd en hebben niets goeds in de zin. Alleen jij kunt de indringers en hun veroveringshonger stoppen.