Jigsaw Advent Calendar
Er is meer dan genoeg te puzzelen voor de hele maand december - en langer - met 200 unieke puzzels om op te lossen. Dompel jezelf elke dag weer onder in de kerstsfeer met feestelijke legpuzzels. Ontgrendel elke dag 8 nieuwe puzzels over 25 dagen in december. Kun je niet wachten? Geen zorgen! In de speel-meteen modus zijn alle dagen vrijgespeeld en kun je direct kiezen welke puzzel je wilt oplossen.