Jigsaw Fun 3-in-1 Collection
Geniet van een collectie van 300 kwalitatief hoogstaande foto’s om op te lossen van de adembenemende natuurlandschappen, fantastische dieren, en de bekendste steden van over de hele wereld. Pas de moeilijkheidsgraad van jouw puzzel aan voor meer uitdaging en los legpuzzels op tot wel 600 stukjes. Je kunt ook met maximaal 4 spelers puzzelen en met elkaar de meest bijzondere legpuzzels oplossen!