Jigsaw Fun: Amazing Animals
Geniet van 100 kwalitatief hoogstaande foto’s om op te lossen van prachtige dieren van over de hele wereld. Pas de moeilijkheidsgraad van jouw puzzel aan voor meer uitdaging en los legpuzzels op tot wel 600 stukjes. Je kunt ook met maximaal 4 spelers puzzelen en met elkaar de meest bijzondere legpuzzels oplossen!