Jigsaw Kitties is een legpuzzelspel met schattige tekenfilmkatten. Je kunt kiezen uit maximaal drie verschillende moeilijkheidsgraden en sterren verdienen door de puzzel te voltooien. De verdiende sterren ontgrendelen nieuwe poesjes en je kunt kiezen uit maximaal 60 verschillende schattige kleine poesjes.