Jigsaw Masterpieces
Speel met de bovenstaande drie verschillende afbeeldingen met drie verschillende stukgroottes: groot, gemiddeld en klein.
En er komt veel DLC uit, zoals een prachtig landschap van de wereld, meesterwerken van de schilderkunst, populaire stripfiguren, honden en katten.