Jigsaw Puzzle: Belgium Through The Lens is een ontspannend maar uitdagend puzzelspel. Gizmo de globetrotter-hond is op bezoek bij zijn vriend, de bekende Belgische fotograaf Nano. Door de prachtige foto's die Nano in de loop der jaren van zijn thuisland heeft gemaakt, krijgt de speler een indruk van de wonderen die België te bieden heeft. Van mensen, dieren en objecten tot kunst, cultuur, geschiedenis en architectuur. Er zijn 34 categorieën met elk 10 verschillende puzzels met een aantal stukjes variërend van 4 (heel eenvoudig) tot 625 stukjes (puzzelexpert).
Geniet van een persoonlijk zen-moment vol casual gaming door eenvoudige, gemiddelde en meer uitdagende digitale puzzels op te lossen met een steeds groter aantal stukjes om samen te puzzelen. Onder begeleiding van ontspannende muziek en in een rustig tempo zul je geluk vinden in dit avontuur door een van Europa's mooiste landen.