Joe Jump Impossible Quest
Joe Jump Impossible Quest is een platformgame waarin je als houthakker op reis door de bergen gaat. Gooi bijlen om obstakels te vernietigen, spring over diepe dalen heen, ontwijk gevaren en blijf rennen om op tijd te komen voor een zeer belangrijke afspraak!
Stel je vaardigheden op de proef in tien uitdagende levels in Joe Jump! Help Joe om allerlei obstakels te ontwijken op zijn reis naar een afgelegen kasteel. Elk foutje kan fataal zijn en dan moet je weer helemaal vanaf het begin beginnen.