John Wick Hex
John Wick Hex is een supersnelle strategiegame bomvol actie, waardoor je gaat denken en handelen als John Wick, de professionele huurmoordenaar uit de bejubelde filmfranchise. John Wick Hex is in nauwe samenwerking met de creatieve teams achter de films gemaakt. Het resultaat is een schaakspel aan gevechten die tot leven komen in een videogame met de kenmerkende gunfu-stijl van de filmreeks en een uitbreiding van het verhaal. Je moet snel beslissingen nemen en elke actie en aanval die je uitvoert kiezen, en ondertussen ook nadenken over de kosten en consequenties ervan.
Met een unieke mix van strategische tijdgebaseerde actie weet John Wick Hex het gevoel van de tactische gevechten uit de films op te roepen en vervaagt de scheidslijn tussen een strategische en een actiegame. Als je goed presteert en vordert in het hoofdverhaal, ontgrendel je nieuwe wapens, outfits en locaties. Je wapen verandert op basis van de tactieken die je gebruikt en de manier waarop je speelt. Je beschikt over beperkte munitie en de simulaties zijn realistisch. Time het herladen dus goed en profiteer optimaal van de wapens die je buitmaakt tijdens een klus.
Beleef een origineel nieuw verhaal dat zich afspeelt voor de gebeurtenissen van de films. John onderneemt een wanhopige missie om Winston en Charon te redden uit handen van een gevaarlijke nieuwe tegenstander die zijn geboorterecht wil laten gelden. Het verhaal komt tot leven door de eersteklas stemmen van Ian McShane en Lance Reddick, die hun iconische rollen in de films ook in de game spelen. Daarnaast is de legendarische stemacteur Troy Baker van de partij in de rol van Hex, de schurk uit de titel. John Wick Hex vormt een aanvulling op de stijl van de films, met een uniek grafisch art noir-design en een originele soundtrack van de beroemde componist Austin Wintory.