Ga de strijd aan om te zien wie de springkampioen is door op zo veel mogelijk hoofden te landen, waarbij elke treffer punten oplevert.
Er zijn ook dertien verschillende spelstanden om te spelen, die elk een nieuwe wending geven aan je gevechten. Zo is er bijvoorbeeld een Time Is Broken-stand, waarin de tijd volledig van slag is. Of wat dacht je van de Laser-stand, waarin je op elk moment kunt worden geraakt door een laser!