KATANA KAMI: A Way of the Samurai Story
Speel als een ronin tijdens de Meiji-restauratie in Japan in de vluchtige Rokkotsu Pass. De zwaardsmid Dojima raakt in de schulden en zijn mooie dochter wordt als onderpand genomen. Help de schuld terug te betalen door overdag zwaarden te maken en de mysterieuze, kronkelende kerkers van de Ipponmatsu Cave te verkennen voor waardevolle materialen 's nachts. Maar wees voorzichtig: drie krachtige facties, de Post Town ronin, Akadama Clan en Kurofu Family, wedijveren om dominantie van Rokkotsu Pass, en je lot ligt in de balans!
Verbeter je vaardigheden - Meer dan 100 verschillende wapens en 9 vechtstijlen betekent dat je kunt vechten zoals je wilt!
Mysterious Dungeons - Een isometrische hack en slash met willekeurig gegenereerde kerkers om te verkennen.
Machtsevenwicht - Bondgenootschap, verraad of neutraliteit in de omgang met de drie facties van de stad. Het lot van Rokkotsu Pass wordt gecompenseerd door de punt van een mes!