KAUIL’S TREASURE
Kauil's Treasure is een nieuwe single-player adventure-puzzel spel waar je, de vader van een tiener genaamd Sophie, moet uw dochter te vinden voordat de verschrikkingen achter Kauil's Treasure haar eerst vinden. Zo moet je de moeilijkste puzzels op te lossen, vermijd de rotte zielen gecorrumpeerd door Kauil, en gebruik je zweep om de meest gevaarlijke plaatsen en sla uw dochter te krijgen.
Dr. Goodfall vaardigheden bestaan uit het verplaatsen en springen rond, met behulp van zijn zweep naar andere plaatsen te krijgen en het activeren van een aantal mechanismen. Hij kan ook pick-up, drop, gooien en bepaalde voorwerpen te verbranden.
Tijdens het spel, zal uw belangrijkste doelstelling zijn om de weg naar het volgende level te vinden. Hiervoor moet je puzzels op te lossen en gebruik je zweep.