BELEEF DE GESCHIEDENIS
Je neemt de rol aan van een spion aan boord van de Russische nucleaire onderzeeër K-141 Kursk. Je taak is het verzamelen van geheime informatie over de revolutionaire, supercaviterende Shkval-torpedo's. Terwijl je jouw missie probeert te voltooien, ervaar je de dramatische gebeurtenissen die de wereld destijds schokten.
Ervaar de historische en tragische reis van de K-141 KURSK die eindigde op de bodem van de Barentszzee.
Beleef vanuit eerste persoonsperspectief de fascinerende wereld van Moskou en Vidjajevo rond 2000 en de extreem gedetailleerde onderzeeër van de Oscar II-klasse.