EEN EINDELOZE UITDAGING
In KarmaZoo draait het erom dat je mensen helpt, samenwerkt en geniet van die samenwerking, zelfs als er dingen misgaan. Deel unieke momenten en bouw een band op met volledig willekeurige spelers die er online naar streven om samen te werken en het allerkostbaarste goed te oogsten: Karma.
Maak jezelf nuttig om te scoren! Blijf bij elkaar, help je teamgenoten hun doelen te behalen en wees bovendien een goede vriend door jezelf af en toe op te offeren om ze langs dodelijke obstakels te helpen. Elke goede daad levert je uiteindelijk heerlijke Karma op en die heb je nodig om nieuwe personages of vaardigheden te ontgrendelen voor toekomstige Lussen.
Heb je vrienden of familie op bezoek? Totem is een extra lokaal speltype dat perfect is om te delen op één scherm. Een toernooi waarin 8 spelers tegen elkaar strijden in een serie hectische, korte minigames.
Iedereen, zowel nieuwe als ervaren gamers, kan spelen en zijn team op verschillende manieren helpen Karma te verdienen. Ook jij zult een manier vinden! Beschikbaar in 22 talen, met cross-platform spelen tussen pc en console, en zelfs privé online lobby's om samen met je vrienden van Lussen én Totems te genieten. Tot ziens in de Zoo!