Op de Nintendo Switch is het goed rollen... ben je er klaar voor?
De prins die maar blijft duwen is terug en klaar om aan de rol te gaan! Als de koning van de kosmos per ongeluk alle sterren vernietigt geeft hij jou, zijn kleine prinsenzoon, opdracht de sterren weer te laten schitteren aan de hemel. Beleef een bizar avontuur met de koning en prins van de kosmos om de sterrenhemel te herstellen, thuis en onderweg. Nu in full HD!
De geliefde rollen-maar-game is terug met nieuwe graphics, opnieuw gemaakt tussenfilmpjes en full HD-beelden!
Spelers kunnen in tafelstijl de Joy-Con-controllers bewegen om de katamari te besturen, en ermee schudden om de Prince Dash uit te voeren. Twee vrienden kunnen ook elk een Joy-Con gebruiken om samen te spelen op de Nintendo Switch.