Kero Blaster
Je speelt als tweepotige kikker die in dienst is van de vreemde start-up "Cat & Frog Inc.".
De verschillende personages die tussen de levels door tevoorschijn komen zijn een van de andere leuke punten aan de game. Je ontmoet je collega, die om een of andere reden een kat is, de directeur, die ook een kat is, en zijn secretaresse. Niemand weet precies wat voor soort beestje ze is.
Ze moeten werken, soms zelfs overwerken, ze klagen, ze krijgen klachten, en ze steunen elkaar, net als wij.