Welkom bij KeyWe, de schattige en chaotische postpuzzelgame waarin je er samen voor moet zorgen dat alle post wordt bezorgd! Speel als Jeff en Debra, twee kleine kiwi's die net zijn aangenomen bij het Bungalow Basin Telepost Office.
Omdat ze geen handjes hebben, moeten de twee samenwerken om al springend, flapperend, pikkend en knotsend hun weg te vinden door een interactief landschap vol hendels, knoppen en bellen om de post op tijd te bezorgen. Van het afgiftepunt tot de verzendruimte en van het telegrafiekantoor tot het kasuarishok aan de achterkant – Telepost is een goed geoliede machine. Nou ja, meestal.
Trotseer barre weersomstandigheden (en nog vreemdere dingen) terwijl je door de verschillende postkamers van Telepost scharrelt om ervoor te zorgen dat de burgers van Bungalow Basin hun post krijgen. Wervelende zand- en sneeuwstormen, vleesetende planten en paranormale activiteit – Jeff en Debra kijken nergens meer van op.
Speel als Jeff én Debra en test je postverwerkingsvaardigheden in het speltype voor één speler of vorm een team met een vriend(in) om de postkamer samen te runnen in online en lokale coöp-speltypen. Hoe je ook speelt, je krijgt een beetje extra hulp van de kundige collega's van Telepost: een kleurrijke cast van postmedewerkers die je kiwi's helpen hun taken te voltooien.
Coördineer je kiwi's om berichten zo snel mogelijk te versturen. Aan het eind van elke dienst verdien je postzegels, die je kunt gebruiken om nieuwe outfits voor Jeff en Debra vrij te spelen, zodat ze de best geklede postvogels van Bungalow Basin worden. Leef je uit met hoofddeksels, brillen, rugzakken, kapsels en verenpatronen. Er is geen dresscode bij Telepost!
In de loop van de jaren zijn de gekste dingen in de hoeken en kieren van Telepost gevallen en nieuwsgierige kiwi's kunnen verborgen puzzels oplossen om verzamelobjecten te vinden die speciale cosmetics opleveren.
En vergeet niet dat je postzegels kunt verzamelen door extra karweitjes uit te voeren bij Telepost. Geef de kasuarissen voer en beweging, dicht de lekkende buizen in de kelder, controleer de kwaliteit van het belletjesfolie en hou de werksfeer op peil met winterse sneeuwballengevechten. En dat zijn nog maar een paar van de spannende overwerkavonturen die je wachten!
Laat de middeleeuwen herleven met onze exclusieve ridderoutfit – alleen op Nintendo Switch! Rust Jeff en Debra uit met stoere helmen en majestueuze schilden en heers over het postkantoor voor de glorie van Bungalow Basin!