Betreed een fantasywereld vol stuiterende ballen en magische kastelen in Kid Ball Adventure, een uitdagend 2D-platformspel waar risico lopen goed beloond wordt! Bestuur Kid Ball terwijl hij dwars door verraderlijke kastelen jaagt op degenen die zijn geliefde hebben gevangen. Om Kid Ball naar de overwinning te leiden, moet je 100 uitdagende levels vol vallen en dodelijke vijanden overwinnen, terwijl je over spietsen stuitert en boosterkanonnen gebruikt. Vind de sleutel en ontgrendel de uitgang om naar de volgende enge kamer vol gevaren te gaan.
Kid Ball Adventure heeft een normale modus waarin je levels zo vaak als nodig is opnieuw kunt proberen, maar dat is niet waar het avontuur ophoudt! De echte meesters in het vak kunnen de Time Trial-modus proberen met de varianten Classic, No Death en Hell Day om je skills te onderwerpen aan de ultieme test. Kid Ball Adventure biedt heerlijke platformfun voor zowel casual spelers als hardcore speedrunners met aanpasbare moeilijkheidsgraden, schattige pixelart en een groovy originele soundtrack.