Kids: ZOO Puzzle
Kids: Dierentuinpuzzel biedt uniek plezier en ontspanning met legpuzzels. Het bevat schattige foto's van exotische dieren, die verdeeld zijn in verschillende aantallen stukjes, voor een aangepaste uitdaging.