Kiki - A Vibrant 3D Platformer
Stel je platformskills op de proef en vind een weg door levendige 3D-levels vol hindernissen in eerstepersoonsperspectief. Kiki is een snel avontuur boordevol actie met een laserfocus op nauwkeurige platformskills. Ren en spring terwijl je gevaarlijke vallen ontwijkt, sterren en trofeeën verzamelt, sleutels vindt om poorten te openen en meer, allemaal met een knallende chiptune-soundtrack op de achtergrond.
Er zijn 60 levels te overwinnen in verschillende werelden, elk met een unieke uitdaging, die naarmate je verder komt steeds moeilijker worden. Haal de missiedoelen in een race tegen de klok om nieuwe levels te ontgrendelen of speel uitgespeelde levels opnieuw om je score te verbeteren. Heb jij het in je om de allerbeste in springen te worden?