De spin: de oudste en dodelijkste aartsvijand van de mensheid. Als een erkende Kill It With Fire-verdelger is het tijd om terug te vechten! Verzamel je arsenaal en achtervolg de achtpotige dreiging op een reis door de tijd, ruimte en buitenwijken, niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.